טלפון: 03-6913545


אורחים במלון - כללי עשה ואל תעשה

אורחים במלון - כללי עשה ואל תעשה

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ

מלון הוא מזמן כבר הרבה יותר מאשר מקום בו מתארחים. הוא חוויה ויעד שמעביר תחושה, מעורר רגש ומותיר זכרונות. לכן, כאשר אנחנו אורחים במלון, אנחנו גם מצפים לסטנדרט גבוה ביותר של שירות, אירוח, מזון וניקיון וגם לבונוסים מסביב לפי רמת המלון: סגנון, הדר ויוקרה.
כאורחי המלון גם מאיתנו מצופה לנהוג כאורחים המכירים את הנוהגים המקובלים משלב ההזמנה, הקבלה, השהות ועד היציאה מהמלון.

אורחים במלון - רגע לפני

כשמגיעים למלון – צ'ק-אין

 

אורחים במלון בשטחים הציבוריים

 

כשיוצאים מהמלון - צ'ק-אאוט

 

ולסיום: