טלפון: 03-6913545

בלוג
<< השוקולד בטיסת ישראייר היה מריר אך לא מפתיע >>

השוקולד בטיסת ישראייר היה מריר אך לא מפתיע

לחוויית טיסה נעימה חייבים שניים לטנגו, הדיילים והנוסעים.....

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ

אין ספק כי הסיטואציה שהתחוללה בטיסה לוורנה הייתה ביזיון לכל הדעות והעובדה שבכל כיס ולכל אדם יש מכשיר טלפון נייד, היא שחשפה את הישראלי הפחות יפה במלוא הדרו, אך חשוב לציין שסיטואציות אלו מתרחשות בעוצמה זו או אחרת באופן קבע. אם נשאיר ולו לרגע את הנפשות הפועלות בסרטון בצד ונדבר באופן כללי על הישראלים בטיסות, הרי שבהחלט יש מה לשפר בהתנהגותם, אך במקום שאציין את הנקודות לשיפור, אספר כיצד נהוג להתנהל בטיסות.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4629585,00.html

 

זה הזמן שכדאי לחדד את הנקודה: למרות שרכשתם כרטיס במיטב כספיכם, לא רכשתם את צוות האוויר ש"ישרת אתכם", אתם הנוסעים, מצפים שיארחו אתכם במטוס בכבוד והדיילים רוצים לעשות זאת מכל הלב, אפשרו להם......

ואם התייחסתי למרחב אישי, שימרו את גופכם צמוד אליכם. הרגליים לא יוצאות מקו המושב למעבר, וכן לא נאות לשבת בפיסוק רחב ולחדור למרחב האישי של השכן. ולגבי "הקרב" על הנחת היד על המשענת המשותפת - נסו לחלוק חצי חצי (עליון ותחתון).

בצאתכם חשוב לברך את צוות הטיסה בתודה מנומסת ומחייכת ואף לענות על "משוב טיסה" או ליזום תודה כתובה למי שטרח, השתדל וגרם להנאת הטיסה - זה חשוב, מעודד ומחווה של מעשה טוב. בחיים לא צריך רק להתלונן על מה לא בסדר, כדאי לשם שינוי לפרגן, להחמיא ולהודות על שירות מעולה.

כמובן שישנם כללי נימוס נוספים, אך היריעה קצרה מלהכיל. אתם מוזמנים לקרוא כללי נימוס נוספים בפוסט הבא, כדי שאם יצלמו אתכם ויעלו לרשת יהיה זה לטובה. 


כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ