טלפון: 03-6913545

בלוג
<< נימוסים ומשקפי שמש >>

איך להתנהג עם משקפי שמש בעסקים.

תמי לנצוט ליבוביץ

בשבוע שעבר חגגנו את יום משקפי השמש הבינלאומי! לכבוד המאורע, שחוגג גם את המודעות לשמש וסכנותיה, נעצור רגע כדי להקדיש להם מחשבה ותשומת לב. למה? כי למשקפי שמש יש חשיבות עצומה בניהול תדמית. המשקפיים שעוזרים לנו להיות חכמים בשמש הן אביזר אופנה וגם סמל סטטוס לכל דבר שמקרין מסר שאנו רוצים לשדר.

אז איך כל זה התחיל? אנחנו כל כך רגילים למשקפי השמש, האביזר שאצלנו בעונה החמה קשה לעזוב את הבית בלעדיו. אבל אי פעם תהיתם, איך המנהג של הרכבת משקפי שמש בכלל התחיל? אז ככה – גרסה אחת מספרת שמשקפי השמש הומצאו ביבשת אירופה, אי שם בצפון איטליה בשנות ה-80 של המאה ה-14, האחרת גורסת שמשקפי השמש הומצאו בסין במאה ה-12, מה שבטוח - זהות הממציא אינה ידועה. לעומת זאת, המצאת מסגרת המשקפיים כפי שאנחנו מכירים אותם, מתועדת וידועה לנו, בתור המצאה משנת 1727 שזקופה לזכותו של הממציא והאופטיקאי הבריטי אדוארד סקרלט.

בזירת העסקים, למשקפיים יש נוכחות משמעותית. הם משדרים כוח, עוצמה וממצבים סטטוס – גם משקפיים רגילות וגם משקפי שמש. אדם המרכיב משקפיים נתפס כאינטליגנטי יותר, כמשכיל וכרחב אופקים. בחירת משקפי השמש הנכונים משדרים כריזמה ובטחון. לאנשי עסקים, מומלץ במיוחד להרכיב משקפיים בעלי מסגרת ישרה ובולטת, המשדרת סמכותיות ורצינות – מחקרים הוכיחו שמרכיבי מסגרות מקושטות או צבעוניות מדי נתפסים כפחות סמכותיים.

משקפי השמש בעולם העסקי: כללים נכונים לשימוש

משקפי שמש הם אחד מהאביזרים הללו שהם סמל סטטוס בפני עצמם. המותג, הסגנון, עד כמה האדם מעודכן ואופנתי בבחירתן – כל אלה משפיעים על הסובבים. ברגע שאדם מולך רואה אתכם שולפים מותג או סגנון משקפי שמש שנתפס בעיניו כיוקרתי, דעתו עליכם מתעצבת. כדי להבין את החשיבות של משקפי השמש, אספתי את הטיפים המקצועיים והעסקיים בנושא:

כללים לבחירת מסגרת למשקפיים ולמשקפי שמש:

משקפיים שנראות נהדר על מישהו אחד, יכולות להיראות מגוחכות על אחר - הדבר החשוב ביותר בבחירת משקפיים הוא ההתאמה האישית! משקפי שמש ומשקפיים משפיעים על המראה שלנו ועל התדמית שלנו ולכן נבחר אותם בקפידה.

יש להתאים את המסגרת לצורת הפנים, אבחנו את צורת הפנים שלכם ובחרו את המסגרת המתאימה לכם ביותר:

משקפי שמש הם יותר מפריט אופנתי – הם כלי עסקי לכל דבר! כדי לקרוא עוד ומינוף הלבוש להצלחה עסקית, קוד הלבוש, סטיילינג אישי ועוד מאות נושאים בנושאי תדמית עסקית אתם מוזמנים לבקר באתר שלי TLL.CO.IL, או  קראו עוד מתוך הספר החדש שלי , שפת העסקים הבין – לאומית,   IBLCode שפורסם בעברית ובאנגלית, קוד ומערכת שפה עסקית דרכם תוכלו ללמוד את מתודת העסקים הבינלאומית וליהנות ממאות עצות, הדרכות וטיפים להתנהלות נכונה בעסקים, בפוליטיקה ובחברה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ