טלפון: 03-6913545

הרצאות
<< שיווק עולמי >>

IBL Code

International Business Language Code

שפה ותרבות העסקים בשיווק הבינלאומי

מרצה : תמי לנצוט ליבוביץ

בגישה המודרנית לעולם המקצועי הייצוגי ,לא מספיק להיות רק בעלי יתרונות מקצועיים יחסיים כאלה ואחרים. על מנת לממש יתרונות אלו ולהבטיח הצלחה, עלינו להיות מרשימים, להקרין נוכחות מקצועית חזקה, אמינה ויציבה, לדעת ליצור תקשורת בינאישית אפקטיבית תוך הכרת פרוטוקול ותרבות ההתנהלות הגלובאלית והלוקאלית בארץ ובעולם. לכן יש לדעת, להכיר ולהטמיע את הנוהגים והנורמות המקובלים, כתנאי הכרחי לקידום ושיווק עסקאות, מוצרים וידע, תוך בניית מוניטין בינלאומי.

גם אנחנו הישראלים הבנו כי ל"סחבקיות" וחוסר הפורמאליות הישראלית אין מקום  וכי עלנו להכיר וליישם את נורמות ההתנהגות של שפת העסקים הבין-לאומית. שפת זו הינה שפה החוצה גבולות מדיניים, גיאוגרפיים ותרבותיים, והכוללת קודים ונורמות התנהגות מוגדרות ומחייבות, נורמות שבעולם גלובאלי עוזרות לגשר על פערי תרבות ושפה, בכל מקום.

השפה בנויה ממכלול כללים, חוקים ומיומנויות המתחילה במיצוי הפוטנציאל של ההופעה חיצונית  (ה"ניראות"), ממשיכה בפיתוח היצירתיות המחשבתית, בטיפוח ההתנהלות התקשורתיות והייצוגית, ומסתיימת בהכרת  קוד הנימוס והנוהג הרב תרבותי ונוהגי התרבות הלוקאלית.

חשוב להדגיש שכללים אלו בנויים על בסיס התרבות האנושית המושתת על השכל הישר, ההיגיון וכל זאת מבלי לאבד את הזהות האישית.

מטרת ההרצאה\סדנה : הקניית ארגז כלים להתנהלות אישית בעולם הרב תרבותי .     

*בין הנושאים:                                          

    *נושאים אלו יכולים לעבור דרך סימולציית שטח תוך התנהלות במסיבת קוקטייל קלה. 

    המלתחה העדכנית\הייצוגית בעבודה

 *הרצאה מלווה במצגת P.P. פרונטלית, הדגמה וסימולציה ביו משתתפי הסדנא ( לאלו שיתנו את הסכמתם לשיתוף פעולה.)

מסביב לשולחן :

   *נושאים אלו ועוד יערכו סביב שולחן האוכל בארוחה מודרכת .

      *הנושאים כפי שמפורטים להלן הנם מודולריים, כך שניתן להוסיף נושאים, או לגרוע, בהתאם לצורך על מנת לאפשר בניית הדרכה מיטבית.

 

   לפרטים נוספים אני עומדת לרשותך.

    בברכה: