טלפון: 03-6913545

הרצאות
<< שיווק ומכירות בעולם העסקים הבינלאומי >>

שפת העסקים בשיווק ומכירות הבינלאומי - IBLCode 

שליטה בשפת העסקים הבין - לאומית מסייעת לאנשי עסקים מכל העולם לגשר על פערי שפה ותרבות ולתקשר זה עם זה באופן אפקטיבי באמצעות קודים מקובלים ללבוש, תקשורת והתנהגות. 

העולם העסקי הופך לגלובלי ואנשי שיווק, מכירות וניהול מצופים לפעול במקומות שונים בעולם. כיצד ניתן לגשר על פערי תרבות ושפה שעלולים להקשות על מיצוי הפוטנציאל העסקי?

ההרצאה שפת העסקים הבין לאומית" מסייעת לאנשי עסקים לנהל תקשורת אפקטיבית בכל העולם באמצעות הקניית נורמות התנהגות חוצות גבולות.

למי מתאימה ההרצאה: מנהלים בכירים, אנשי עסקים, סגל ייצוגי, צוותי שיווק ומכירות, צוותי פיתוח ומסחר בין לאומיים. 

מבנה ההרצאה:          הרצאה פרונטלית בליווי מצגת וסימולציות בהתאם לנושאים הנלמדים

אורך ההרצאה:           שעתיים אקדמאיות

פורמטים נוספים:        סימולציה במסיבת קוקטייל קלה להדגמה ותרגול של נושאים הקשורים בנוהגי היכרות ראשונית

                                   סימולצית ארוחה מודרכת סביב שולחן אוכל לתרגול והדגמת נושאים הקשורים לארוחה עסקית

                                   סימולציה של ניהול טכניקות ישיבה וניהול מ"ומ 

מרצה:                         תמי למצוט ליבוביץ

למידע ולהזמנות:        משרד: 03-6913545

                                   נייד:  054-6666226

                                   דו"אל:  tami@tll.co.il

ההתקדמות הטכנולוגית של העשור האחרון צמצמה משמעותית את המרחק הפיזי והתרבותי בין מדינות וסייעה ליצירתו של עולם עסקי בין לאומי, בו נהוגים קודים מקובלים ומחייבים של התנהגות, תקשורת, שיח ואפילו לבוש. אנשי עסקים ישראליים מודרניים חשים כי היעדר הפורמליות המאפיין את התרבות הישראלית, לא מתקבל היטב במפגש עם קולגות או לקוחות פוטנציאליים מחו"ל ומבינים את הצורך ברכישת כלים מתאימים.

על מנת להצליח בעולם העסקי הגלובלי, יש לשלוט בכללים המנחים של קוד שפת העסקים הבין לאומית (International Business Language Code), אשר מגדירים כיצד מקובל להתנהל בסטים שונים של מפגש עסקי, בכדי שהמפגש ישיג את מטרותיו באופן אפקטיבי.

חשוב להדגיש - שפת העסקים הבין לאומית לא מחייבת התנהלות טכנית, קרה או לא אישית. כללי ההתנהלות של שפה זו מבוססים על היגיון ושכל ישר, תוך שמירה על מאפייני הזהות האישיים של האדם.

  שפת העסקים בשיווק הבין לאומי – ראשי פרקים

נוהגי היכרות ראשונית

נושאים אלה ניתן לרכוש באמצעות סימולציה במסיבת קוקטייל קלה

מלתחה עדכנית וייצוגית לעולם העבודה

נושאים אלה יועברו באמצעות מצגת הכוללת תמונות להדגמה ובאמצעות סימולציה בין משתתפים שיהיו מעוניינים בכך

פרוטוקול השיווק העסקי

מסביב לשולחן העסקי

נושאים אלה יועברו בארוחה מודרכת סביב שולחן לשם תרגול בפועל של הנושאים הנלמדים

שפת העסקים הבין לאומית, בדומה לכל שפה קודמת שרכשתם בעבר, דורשת לימוד, אימון ותרגול. באמצעות הדרכה נכונה ומקצועית, תשלטו בה גם אתם באופן שוטף ותוכלו לייצר שפה משותפת עם אנשי עסקים בכל מקום בעולם.