טלפון: 03-6913545


לבוש בעסקים

לבוש בעסקים

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 02.02.2017

הנטייה העולמית בלבוש עסקי היום לפי הוא "קלאסיקה מעודכנת" (Updated Classic Chic), ומשמעותה – בחירה בבגדים בעלי אופי קלאסי, שמאפשרים שימוש לאורך שנים ומתאימים לכל סוג של אופנה. איכותם אינה מעפילה על אישיות האדם, הם משתלבים מצוין זה בזה (מכנסי ג'ינס טובים עם ז'קט מחויט) ונראים טוב בכל מקום ובכל מצב.

המשך...

כל אינטראקציה היא פרזנטציה – טיפוח ואסתטיקה

כל אינטראקציה היא פרזנטציה – טיפוח ואסתטיקה

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 01.12.2011

טיפוח הוא סוד המראה המושך. הוא זה שהופך את ההופעה שלנו לנעימה יותר או פחות. בשנים האחרונות לא רק נשים אלא יותר ויותר גברים מתייחסים למראה החיצוני ברצינות הראויה. הם מטפחים את עורם ואף נהנים מעצם העיסוק ומתוצאותיו.

המשך...

האם לצבע יש כוח? - מיתוס הצבע

האם לצבע יש כוח? - מיתוס הצבע

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 21.11.2011

צבע יכול לעבוד בשבילנו אם נשתמש בו נכון. בחירת הצבעים הנכונים ללבוש, זהו אחד הדברים הקשים ביותר לעשייה. לגבי אנשים רבים לבחור צבע, פירושו להוסיף קצת כיף והנאה. אנשים מסוימים בוחרים את הצבעים על פי שיקול של הרגשת בטחון, להרגיש חזק, נוח.

המשך...

הבגד ככלי להעברת מסרים - מלתחה מודולרית - Window shopping

הבגד ככלי להעברת מסרים - מלתחה מודולרית - Window shopping

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 26.05.2011

לבגדים שאנו לובשים יש תפקיד חשוב בבניית תדמיתנו האישית והעסקית, שכן הבגד מתפקד ככלי להעברת מסרים. כיום אין קודים נוקשים באשר לסגנון הלבוש ולכן עלינו להיות יצירתיים, לוודא שלבושנו מאפשר תקשורת טובה ושהוא משדר מסר של נינוחות, פתיחות וגמישות.

המשך...

פרופורציות וטכניקות הסוואה - להתלבש בסטייל

פרופורציות וטכניקות הסוואה - להתלבש בסטייל

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 23.03.2011

ישנו פרמטר חשוב שמנחה אותנו בקניית בגד חדש: מבנה גוף. הדבר נוגע במיוחד לנשים. בגד מתאים יסייע להבליט את יתרונות מבנה הגוף, כמו מותניים צרים או קומה נאה.

המשך...

אופנה, סגנון וקריירה

אופנה, סגנון וקריירה

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 22.03.2011

הטרנד העולמי החדש הוא שיטת "הקלאסיקה העדכנית - Updated Classic" המייצגת תפיסה מיוחדת ברכישת בגדים ובבחירתם. על פי שיטה זו נקנים בגדים בעלי אופי קלאסי אשר מאפשרים שימוש רב שנים תוך שהם מתאימים לכל זמן ולכל שינוי אופנתי.

המשך...

זיעה, תדמית ונימוסים

זיעה, תדמית ונימוסים

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 03.11.2010

ריח גוף הוא תוצאה של זיעה, ומה שגורם לזיעה הוא ההבדל שבין ריח טבעי לריח רע. בלוטות הזיעה חשובות מאוד למערכת הקירור של הגוף, אשר מווסתות ושומרות על חום גוף תקין. בזמן הפרשת הזיעה קיימות בקטריות ומיקרואורגניזם הנמצאים מעל פני העור המפרקים את הזיעה. תוצר הלוואי של פירוק זה הוא הריח.

המשך...

אין לי מה ללבוש - טכניקה לסידור הארון

אין לי מה ללבוש - טכניקה לסידור הארון

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 03.11.2010

כמעט כולנו היינו שם: ממהרות להתלבש ליום עבודה, ללימודים, לפני "יציאה" חגיגית יותר או פחות, או בקיצור פותחות את הארון. הארון "מפוצץ". שורות של בגדים תלויות על הקולבים ורבים מהם מונחים זה על גבי זה על מדפים. אך למרות הגודש, משום מה, איננו מצליחים למצוא לעצמנו בגד אחד שיתאים לאירוע.

המשך...

תדמית אישית, רושם ראשוני ושפת גוף

תדמית אישית, רושם ראשוני ושפת גוף

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 03.11.2010

את המושג "מיתוג" אנו שומעים יותר ויותר בעידן האחרון, והוא רלוונטי לנו, בדיוק כפי שהוא רלוונטי למוצרים ולחברות כחלק מהתמהיל השיווקי שלהם, הרי המוצר החשוב ביותר אותו אנו מוכרים זה אנחנו.

המשך...

"איזה צבע *עניבה לענוב ל....ומה היא משדרת"

"איזה צבע *עניבה לענוב ל....ומה היא משדרת"

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ | 28.06.2013

אחת השאלות שחוזרות מפי אנשי עסקים , אנשי ציבור ופוליטיקאים היא : " איזה צבע עניבה לענוב?", זה יכול להיות לפני אירוע מסוים, רשמי או פחות רשמי,לפני הופעה על במה , הגשת פרזנטציה בארץ או בעולם, או לפני הופעה בטלוויזיה.

המשך...

תדמית - אתה הוא המסר

תדמית - אתה הוא המסר

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 31.10.2010

תדמית - מכלול אלמנטים ויזואליים ותחושתיים המעובדים דרך תבנית אינטיאוטיבית לשיפוט אישי בקריאת האדם והמסר אותו הוא מעביר.

המשך...

העניבה כחלק מתדמית וסגנון אישי

העניבה כחלק מתדמית וסגנון אישי

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 01.11.2010

העניבה, "התכשיט" של הגבר המודרני והדרך העיקרית עבורו לבטא את התדמית האישית, את טעמו וסגנונו ומעניקה מראה ייחודי, מקצועי וסמכותי, כל זאת בתנאי שעשיתם בחירה טובה של עניבה וקשרתם אותה בצורה נכונה.

המשך...

מודעות עצמית - צעד ראשון לשדרוג התדמית האישית

מודעות עצמית - צעד ראשון לשדרוג התדמית האישית

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 01.11.2010

לרבים מאיתנו חסרה הראייה המהימנה על עצמנו ולעתים קרובות איננו רואים את מגבלותינו. רוב האנשים נוהגים להעריך את עצמם כישרים, כנים, פתוחים ובעלי יכולת להיות סלחניים כלפי עצמם. אך כאשר הם בוחנים אדם אחר, בלי להבחין בכך, קנה המידה שלהם משתנה והם מתייחסים אליו ביתר ביקורתיות.

המשך...

לבוש בסביבה העסקית החדשה

לבוש בסביבה העסקית החדשה

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 28.10.2010

לעשות את עבודתכם ביעילות וביסודיות הינה תכונה שאינה עולה על זו כיצד הינכם נראים. אולם, אנשים רבים פוגעים בהצלחתם כאשר אינם משדרים, על ידי הופעתם החיצונית את המסר: "אני מוכשר, אמין ומכבד את עצמי ואת האחרים".

המשך...

דימוי גוף - אובייקטיבי או סובייקטיבי?

דימוי גוף - אובייקטיבי או סובייקטיבי?

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ  | 10.11.2010

כאשר אנו משתמשים במינוח "תדמית" אנו נוהגים להתייחס להופעה החיצונית ולאופן בו אנו נתפסים על ידי אחרים. בשנים האחרונות, פסיכולוגים גילו כי למעשה תפיסתנו האישית את עצמנו ובפרט את הופעתנו החיצונית - היא קריטית לעיצוב ובניית תדמיתנו האישית, והחלו להתמקד במונח חשוב אחר "דימוי גוף".

המשך...