טלפון: 03-6913545


אופנה, סגנון וקריירה

אופנה, סגנון וקריירה

אופנה, סגנון וקריירה
שיטת "הקלאסיקה העדכנית – Updated Classic"
תמי לנצוט ליבוביץ AICI,CIP
תאריך: 22.3.11

הטרנד העולמי החדש הוא שיטת "הקלאסיקה העדכנית - Updated Classic" המייצגת תפיסה מיוחדת ברכישת בגדים ובבחירתם. על פי שיטה זו נקנים בגדים בעלי אופי קלאסי אשר מאפשרים שימוש רב שנים תוך שהם מתאימים לכל זמן ולכל שינוי אופנתי.

במילים אחרות החליפות שתקופה מסוימת פינו את מקומן לסריגים ולפריטים פחות שמרניים, חוזרות בגדול.

גברים ונשים אטרקטיביים נחשבים יותר אמינים, אינטליגנטיים, מוכשרים, ידידותיים ומקצועיים מאלו הפחות אטרקטיביים. אם כן, אנשים פחות אטרקטיביים נחשבים לעובדים חרוצים ומהימנים. לעתים נענים לאנשים אטרקטיביים ביותר כבוד ומכבדים את סמכותם. מחקרים הוכיחו שאנשים אטרקטיביים, משני המינים, נלקחו לעבודה יותר מהר, קודמו מהר יותר ובדרך כלל מרוויחים יותר. המחקרים התבססו על הממצאים הבאים:

• גברים ונשים, אולם במיוחד גברים, מאמינים שהאינטראקציה עם אנשים אטרקטיביים נעימה יותר.
• בין אם הדבר נכון או לא, אנשים אטרקטיביים נחשבים ליותר ידידותיים.
• אנשים אטרקטיביים נחשבים לפתוחים יותר, חמים וחביבים.
• עד כמה שהדבר אינו צודק, רוב האנשים אפילו אינם מודעים לעובדה שהם מחזיקים בדעות אלו.

תדמית מרשימה, מקצועית ואמינה

ברגע בו אנו פוגשים באדם, אנו שופטים אותו, בהתייחס למראהו. אנו מעריכים לפי מראהו, והאם הוא מקרין ידידות או מהווה איום, שווה לנו אינטלקטואלית וחברתית, והאם הוא שווה את הזמן שלנו. מיד לאחר מכן, אינפורמציה זו נקלטת במוח. המוח מעבד את הנתונים הנקלטים ומתחיל להעריך את האדם לגבי נושאים כמו אופיו, מרצו ומידת המקצועיות שלו.

באותה שנייה ראשונית העין סוקרת קודם כל את הפנים ואת הלבוש. לכן, מאחר והרושם הראשוני הוא כל כך קובע, עלינו להקפיד שהופעתנו החיצונית תקרין את המסר אותו אנו מבקשים להעביר.

הבסיס הוא להתלבש בסטנדרט גבוה בעקביות. אם האחרים מגיבים בחיוב להופעתכם בכל פעם, הם בונים לעצמם מדרגת אמון והכרה ביכולתכם בתחומי העבודה, האינטליגנציה, הכישורים ועוד. אולם, אם דמותכם החיצונית מעבירה מסרים שונים, קיימת הסכנה שתגובת הסביבה תהיה שלילית לגביכם.

המרכיב ההופך בגד לקלאסי הינו גזרה נקייה במידות מושלמות ללא קישוטים ותוספות. אלו בגדים טבעיים ונקיים שכל אחד יכול ללבשם. הם בדרך כלל יקרים יותר, אולם מהווים השקעה כדאית. בגדים קלאסיים אמיתיים נמדדים בגזרה הטובה ביותר. הם הבסיס לכל מעצב. הבעיה מתחילה כאשר מתחילים להוסיף להם פרטים.

הקלאסיים הינם בגדים שאי אפשר בלעדיהם. היום, גם הג'ינס כלול בבגדים הקלאסיים. הג'ינס עבר מלהיות בגדי עבודה לפריט של אופנה גבוהה וגם יומיומי. כמו כן נוספו בשנים האחרונות לרשימת הקלאסיים חולצות טי, חולצות פולו, ז'קטים מעור, בגדי גוף וגרביונים. לבגדים הקלאסיים איכות אשר אינה מאפילה על אופי האדם. הם נראים טוב בכל מקום ובכל מצב.

הבגדים המחולקים "ערבב ולבש" מהווים בסיס מצוין לשינויים וייחודיות. קניה טובה תהיה זו של חליפה אשר חלקיה יתאימו גם ליתר פרטי הלבוש שברשותכם. אפשר ללבשם בכל עונה, ובכל שעות היום והערב.

מלתחה עסקית

על מנת לבחור את הבגדים המתאימים למקום עבודתכם, התבוננו באנשים סביבכם. שימו לב במיוחד כיצד מתלבשים אלו הנמצאים בדרגות ניהול.

טיפים ללבוש וטיפוח מקצועי – mix & match

עשה:

• טעם טוב ופשטות.
• לבשו בגדים קלאסיים עשויים מבד איכותי, סיבים טבעיים כמו: כותנה, משי, צמר ועוד.
• שאו תיק עור איכותי.
• אורך מכפלת החצאית לא קצר או ארוך מדי.
• לבשו ז'קט ליצירת סמכות.
• לבשו מכנסיים קלאסיים.
• נעלו נעליים איכותיות, במצב טוב, נוחות ומתאימות לחליפה.
• ודאו שכל הבגדים במצב תקין.
• התאימו את הנעליים לגרביים, לחצאית. או לבשו גרביים בגוון אחד כהה יותר מצבע העור.
• התאימו את צבע החצאית, הנעליים והגרביים.
• רעננו את האיפור במשך היום.

אל תעשה:

• אל תצבעו בלק בוהק את הציפורניים או הישארו עם צבע פגום.
• אל תקנו לפי מידה אלא בהתאם ל"נפילה" מחמיאה על הגוף: לא צמוד ולא רחב מדי.
• אל תלבשו מכנסיים או חצאיות המדגישות את בגדיכן התחתונים.
• אל תשלבו צבעים רעשניים מדי, קיצוניים ומנוגדים.
• אל תתנו לאביזרים להשתלט על הופעתכן.
• אל תשתמשו בבושם בעל נוכחות חזקה.
• אל תחליפו את צבע וסגנון השיער לעתים תכופות.

© כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ