טלפון: 03-6913545


הבגד ככלי להעברת מסרים - מלתחה מודולרית - Window shopping

הבגד ככלי להעברת מסרים - מלתחה מודולרית - Window shopping

הבגד ככלי להעברת מסרים – Window shopping
מלתחה מודולרית

תמי לנצוט ליבוביץ AICI, CIP
תאריך: 13.6.12

לבגדים שאנו לובשים יש תפקיד חשוב בבניית תדמיתנו האישית והעסקית, שכן הבגד מתפקד ככלי להעברת מסרים.

כיום אין קודים נוקשים באשר לסגנון הלבוש ולכן עלינו להיות יצירתיים, לוודא שלבושנו מאפשר תקשורת טובה ושהוא משדר מסר של נינוחות, פתיחות וגמישות.

לא מעט אנשים נכשלים כבר בשלב הקנייה רק בגלל העיניים הגדולות. לכן עשו לכם מנהג. קודם כל window shopping, סיור מקדים שבו אתם מתרשמים, לומדים מה יש ואיפה, מהו טווח המחירים, והאם סגנון הלבוש שדמיינתם אכן קיים ומושך את לבכם גם במציאות.

ישנו עקרון חשוב שלפיו אפשר להיות בעל מלתחה חדשה לגמרי באמצעים סבירים לחלוטין. זהו עקרון המלתחה המודולרית. באמצעותו ניתן לחסוך כסף, זמן, התלבטויות, ומקום ניכר בארון הבגדים.

שילובים חכמים יוצרים בגדים שיתאימו לסוגים רבים ומגוונים של אירועים.

אפיוני המלתחה המודולרית:
• איכות מעולה.
• גזרות קלאסיות.
• בגדים רבי שימוש.
• צבעים מחמיאים (שניים או שלושה צבעים עיקריים).
• בגדים מחמיאים לגוף.
• בגדים מתאימים לגיל.
• אביזרים תואמים הן למלתחה, הן לגופכם ולהופעתכם.

בנייה של מלתחה מודולרית טובה היא השקעה. לפני שאתם ניגשים לרכישתה קחו עט ונייר ושאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
• איזו תדמית אני רוצה ליצור: כוחנית, ידידותית או אולי סקסית?
• באיזה מקצוע אני עוסק, והאם אני רוצה להפגין את אופיו (עו"ד, פסיכולוג, רופא, מורה וכולי)?
• באיזה תפקיד אני בוחר: מנהל, אשת עסקים, איש היי-טק, אשת חברה וכולי?
• על מי אני רוצה להשפיע: ציבור עובדים, קהל תורמים, חבר שופטים, גברים, נשים וכולי?

© כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ