טלפון: 03-6913545


תכשיטים כחלק מתדמית אישית וסטייל

תכשיטים כחלק מתדמית אישית וסטייל

מאת תמי לנצוט ליבוביץ

מתוך ספר : 'שפת העסקים הבין-לאומית

התכשיטים הם, בהשאלה מעולם העסקים, "הגימיק" בפרזנטציה השיווקית שלכם. אם לא תיזהרו, הם יגנבו את ההצגה; אם תשתמשו בהם בחוכמה, הם יהיו אמצעי פשוט ויעיל לשדרג את ההופעה החיצונית שלכם, קישוט וביטוי עצמי.. כמה כללים שחשוב לדעת:

התכשיטים נחלקים לשלוש קטגוריות:

  1. תכשיטים אמיתיים: מתכות יקרות ואבנים טובות היוו משאת נפש לאורך דורות, אולם רק מעטות מאתנו יכולות להרשות לעצמן מלתחה של תכשיטים אופנתיים אמיתיים.
  2. תכשיטים חצי אמיתיים: פריטים עשויים מאבנים חצי יקרות, צדפים, אמייל, פורצלן ועץ טבעי. קטגוריה זו מהווה בדרך כלל את האופציה הטובה ביותר להשקעה בתכשיטים.
  3. תכשיטי Custom-made: חיקויים לדוגמאות מקוריות במחירים נוחים. נעים בין פריטי מתכת בצבעי זהב או כסף, פלסטיק צבעוני או אבנים צבעוניות. תכשיטים אלו יכולים להיות דרך טובה להיות אופנתית, אולם אינם מוסיפים דבר להופעתכן המקצועית, אלא אם כן אתן מוצאות את החיקוי המדויק לפריט האוריגינלי. קחו בחשבון כי הפריטים הזולים הללו נשברים במהירות או מאבדים מצבעם.

כללים לבחירת תכשיטים

תכשיטי פנים

התאמת עגילים לפנים

תכשיטי גוף

כיצד לרכוש תכשיטים בתבונה?

 

 

©כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ ולספר: שפת העסקים הבין-לאומית