טלפון: 03-6913545


שלושה שלבים לפגישה הוירטואלית

שלושה שלבים לפגישה הוירטואלית

שלושה שלבים לפגישה הוירטואלית
כל מה שצריך לדעת לפני, במהלך ואחרי הפגישה הוירטואלית

מאת: תמי לנצוט ליבוביץ AICI,CIP
תאריך: 8.5.12

הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לאנשים ממקומות שונים בעולם להשתתף באותה פגישה כאילו כולם יושבים באותו חדר ממש.

שלא תטעו, הכול קורה באמת ומדובר בעסקים אמיתיים למרות שהם מתנהלים במפגשים וירטואליים.

האנשים הם אמיתיים, הפגישה קורית בזמן אמת והכי חשוב – ההשלכות ותוצאות הפגישה הן רלוונטיות בדיוק באותו אופן כמו פגישות פנים אל פנים.

ישנן שאלות חשובות שעלינו לשאול את עצמנו לפני הפגישה הווירטואלית, במהלכה ואחריה.

 שלב א' - שאלות לפני הפגישה :

• באיזה מבין שלושת סוגי הפגישות נרצה להשתמש? (שיחת ועידה, שיחת ועידה אינטרנטית או וידיאו קונפרנס).

• באיזו טכנולוגיה עלינו להשתמש? האם אנו בטוחים שלכל אחד מהמשתתפים יש אפשרות להשתמש באותה טכנולוגיה?

• את מי נרצה להזמין לפגישה?

• באיזו שעה נקבע את הפגישה וכיצד נגדיר זמן אם המשתתפים נמצאים בתחומי זמן שונים?

• באיזו שפה תתקיים הפגישה?

• האם יש חומרים שהמשתתפים יצטרכו לקבל לפני הפגישה בדואר, במייל או בפקס?

שלב ב' - במהלך הפגישה :

שלב ג' - לאחר הפגישה:

יתרונות הפגישות הווירטואליות:

 

                                                          © כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ